Friday, July 17, 2009

awek sayang..

OK, cerita ni adalah cerita aku masa sekolah menengah dulu. Masa tu aku form 4. Sekolah aku tu sekolah boys ajer, so memang takde awek la kat situ. Tapi tu tak menghalang aku dari berawek.
Satu hari, aku pegi lawan hoki (wakil sekolahla). Lupa lak nak cerita, aku masa tu kat Ipoh. Hari tu sekolah lain pun ada lawan gak. Selain dari sekolah budak laki, ada gak sekolah budak pompuan yang lawan. Time sekolah aku tak lawan, aku sempat gak ngorat sorang awek tu. Dia tu bukan le player hoki, but datang nak sokong sekolah dialah. Kitorang sembang dan hasil dari tu timbullah bibit percintaan antara kitorang berdua (hehehehe).
4 bulan lepas tu, bermulalah part yang terbest. Masa tu aku keluar ngan dia gi tengok wayang. Masa kat dalam tu aku peluk dia dan kiss sesikit. Dia tak kisah sangat. But aku masih lagi tak tau kalau dia bagi aku fuck dia. Habis wayang, aku ajak dia gi rumah aku (masa tu family aku takde). Awek aku tu (nama dia Reen) ikut jer. Time tu dah 6.00ptg. Aku suruh dia lepak jap. Pukul 7.00 Reen nak balik but hujan lak turun. Aku suruh dia stay jer. Family aku memang tak balik malam tu. Reen mula2 takut but aku convince dia takde apa-apa punya. Si dia pun setuju la.
Kitorang pun lepak tengok TV. Sebab sejuk aku pun duk kat Reen. Aku peluk bahu dia, then cubit pipi dia. Reen senyum jer, dia ni memang romantik habis. Aku belai rambut dia then kiss pipi dia. Aku cakap kat Reen aku sejuk la. Reen tanya habis tu nak buat apa? So aku cakap la aku nak french kiss ngan dia. So...kitorang pun buat la... Baru aku nak atur step Reen sound kat aku kata dia nak tidur...letih. Aku suruh dia tidur kat bilik aku. Reen tanya aku nak tidur kat mana, aku cakap ngan dia la. Then Reen cakap, jangan nak mengada-ngada.
Aku tak give-up jugak. Aku nak jugak budak Reen ni. Bila dia dah tidur, aku pun masuk dalam bilik aku tu. Slowly, aku naik atas badan dia dan tindih Reen. Aku kiss dia. Reen sedar, terus tanya aku, kenapa buat dia camni. Aku pun kata aku sayangkan dia, dan tak nak kehilangan dia. Reen diam jer. Masa tu tangan aku dah menjalar dah atas breast dia. Aku ramas breast Reen. Masa tu Reen pakai t-shirt jer(tight shirt). Aku picit-picit breast dia. Tak la besar sangat tapi placing memang baik la, sesuai ngan saiz badan dia. Reen punya nafas dah celaru dah. Aku terus french kiss dia sampai dia nak lemas. Masa tu tangan aku dah samapai kat pussy dia, tapi masih cover ngan seluar jeans dia. Aku tekan kuat-kuat. Then slowly aku unzipped seluar dia. Please don't!!!...kata Reen. Mata dia dah berair. Aku kesian gak. Tapi ngan penuh kemachoan aku pujuk dia. Aku cakap aku takkan tinggalkan dia.
Then aku tarik t-shirt dia. Reen pakai bra warna pink. Lepas tu aku tarik seluar jeans dia. Panties dia pun pink gak. La... satu set la nie! But dia punya bra ngan panties tu memang cun...ada bunga lagi. Aku genggam breast dia, Reen cuma mengeluh, stim ler tu. Mata dia asyik pejam jer. Lepas tu aku bukak bra dia, then jilat puting Reen. Reen menggeliat kegelian. Aku hisap sikit, belah kanan, then belah kiri. Memang best giler. Then aku tarik panties Reen. Tu dia... pussy awek aku yang memang jadi idaman aku sejak 1st time jumpa lagi. Bulunya tak banyak, kemas jer, macam ditrim jer. Aku masukkan jari aku dalam pussy dia. Reen tolak. No... jangan... Reen taknak, please, rayu Reen. Tapi aku dah tak ingat dah, aku terus masukkan balik jari aku, main sikit then aku gentel kelentit Reen. Reen semakin stim, air dia pun dah keluar. Lepas tu aku jilat pussy Reen. Best la...
Aku terus gentel dan jilat pussy Reen. Reen dah klimaks 4 kali dah. Lepas tu aku pun masukkan adik aku dalam lubang nikmat si Reen. Ketat giler, memang sah Reen ni virgin. Reen mengaduh. Aku push kuat-kuat. Slowly adik aku masuk, tapi sikit jer. Reen menjerit sakit. Aku risau gak, ye la, dibuatnya jiran aku dengar tak ke naya. Aku tak putus asa. Kali ni aku tekan lagi kuat, arrrrrggggghhhhhhhhhh!!!!!!!Reen menjerit. Adik aku masuk habis. Reen tarik cadar aku punya la kuat sampai koyak sikit. Aku tarik keluar, ada darah. Panik gak, sebab aku pun 1st time buat. Aku masuk sekali lagi, ketat jugak but senang sikitla. Reen jerit lagi, tarik, then tekan balik. Reen punya bunyi memang tak henti-henti, senada dengan henjutan aku. Aku henjut makin laju. Reen punya nafas dah tak tercontrol. Aku dah tak ingat apa dah. Air Reen + darah virgin dia membasahi katil aku. Aku angkat Reen. Letak dia kat riba aku dan suruh dia henjut.
Reen peluk aku punya la kuat, stim ler tu, sampai aku pun naik lemas. Aku letak muka aku kat celah breast dia, then hisap sambil Reen terus henjut. Lebih kurang 30 minit, aku rasa nak terpancut dah. Aku suruh Reen stop. Lepas tu aku kiss dia balik, saja nak bagi adik aku rilek balik. Lepas tu aku bukak kangkang dia, dan masukkan adik aku sekali lagi. Nak jugak try masuk belakang, tapi tengok awek aku dah macam nak nazak jer. Aku tak jadi. Aku terus masuk kat depan da henjut, slowly tapi dalam. 15 minit lepas tu aku rasa nak terpancut balik, so aku pun terus tarik adik aku dan pancut kat dada Reen. Lega siot!
Kitorang kepenatan, lalu aku dan Reen pun tidur bersama. Bila aku sedar family aku dah ada kat depan pintu. Punya la panik! Aku pakai baju dan suruh Reen pakai baju cepat dan aku lak terus gi bukak pintu. Parent aku terkejut bila tengok Reen ada kat rumah(diorang memang dah lama kenal Reen tu). Aku pun cakap la yang Reen datang study ngan aku malam tadi, lepas tu hujan lak so Reen tak dapat balik. Nasib baik parent aku percaya. Kalau tak, serius aku kena torture dan kawin haritu jugak!
The End......

No comments:

Post a Comment