Monday, July 20, 2009

ema best

Kisah ni Berlaku pada tahun lepas. Tapi ia masih lagi segar.di dalam ingatan aku. Nama aku hairi (samaran je) dan aku ada seorang kawan yang paling akrab nama azmi…. kami sama sama sekolah dari kecil sampailah sekarang dah bekerja dan menyewa satu rumah yang ada tiga bilik di cheras. Kebetulan pulak jiran jiran kami tu semuanya cina …. Line clear la tu…..
Kami berkerja sebagai road runner dan selalunya tengahari aku akan pergi ofis dia di PJ. Tau tak kenapa…? Pasal kat ofis dia ada awek cun yang bekerja sebagai penyambut tetamu.. Dia punya body fuiiihhhhh… tengok je.. pasti konek stim…kata azmi nama dia Ema.. Azmi ni dia tak reti dengan pompuan ( baik sikit pada aku je ). Tengok dari dresing dia ni boleh tahan jugak.. So one day aku ni memberanikanlah diri untuk berkenalan dengan dia….
Pendekkan cerita dah kenal maka kami pun selalulah keluar makan malam di sunway dan sepanjang perkenalan tersebut kami selalulah buat edegan-edegan yang ringan2. Satu malam tu…… lepas makan seperti biasa aku hantar dia balik rumah sewanya. Dan dalam perjalan balik hujan… aku redah je….sampai saja dihadapan rumah dia…. pakaian kami habis basah kuyup dan dia mempelawa aku masuk dulu untuk mengeringkan pakaian. Aku pun kata ok. kepala aku dah ada planning….. Aku tanya mana dia yang lain. Dia kata yang lain cuti balik kampong.
So kat rumah dia aku buat macam dah biasa je. Sambil dia mengeringkan pakaian aku Aku pun borak-borak la ngan dia. Dia cakap dia dah boring keje sebagai penyambut tetamu bla..bla..bla.. Lama gak kami borak lepas tu dia ajak aku masuk bilik dia yang siap dengan home theater, Aku yang bertuala je pun mengikut la dia dari belakang. boring kalau borak2 takde air ni at least sambil minum tu okey gak. Kata dia …. Aku tengok jam baru pukul 10 malam. Aku pun set je… dia. terus pergi dapur ambil air. masa dia masok bilik tu baru la aku perasan kecantikan dia terserlah. Power betul body dia. Dia jamu aku dengan coke. Aku tak kisah sangat.
Lepas tu aku tanya dia boleh tak aku bukak tv. dia okay….. lepas lima minit dia cakap cerita tv tu bosan. dia ajak aku tengok cerita VCD .. aku set je... .. dia pun ambillah VCD yang disorokkan dibawah katil dia…. bila pasang jer aku terus terkedu. Aku tanya dia….. selalu ke tengok cerita blue ni….. layan sorang-sorang je ke.. Dia kata…….. biasa la….aku pun control je la. Maklum la…takut tetiba je konek stim nanti..susah jugak aku.... mula mula dia dok sebelah aku. makin lama dia yang makin rapat. aku pun rasa malam ni… aku pasti mendapat.. Dan aku masih lagi control stim.
And then dgn tetiba je dia pegang jari aku. Aku pun balas…. Mula mula jari. lepas tu naik ke lengan, lepas tu ke leher. Aku memberanikan diri aku untuk cium dia. Dia balas dengan penuh kenikmatan. . Dah stim rupanya awek ni. tangan aku start merayap kat badan dia sambil lidah aku mengulum lidah dia. Putingnya. aku picit pelan-pelan.. konek aku rileks lagi. Setelah sekian lama, aku rasa dah sampai masa untuk memulakan peringkat yang seterusnya. Masa yang sama aku hanya membiarkan dia mengurut dan meramas batangku didalam tuala kini aku mula membukakan tuala dan mendedahkan batangku untuk ditatap sepuas hatinya. Dia merenung lama ke arah batang ku, sambil digenggam diusap dan diramasnya. Air mazi yang mengalir keluar dari lubang mulut dikepala konek aku di pusar-pusarkan dengan ibu jarinya sehingga membasahi licin seluruh kepala.
Dan aku pula dah berani menyeluk ke dalam baju tidurnya serta meramas-ramas buah dada dan menggentel-gentel putingnya. Kemudian aku menyeluk kedalam kainnya dan mengurut-ngurut celah kangkangnya merasakan kepanasan dan kepekatan cecair yang mengalir membasahi seluar dalamnya. Menggosok-gosok seluar dalam yang basah dan licin oleh cecair kemaluannya yang panas itu pun dah membuat aku keghairahan sampai badan naik panas dan sejuk hangat tak menentu. lepas tu makin lama makin geram aku terus picit kuat puting dia. menjerit dia. Aku pun terus sambung balik cium mulut dia.
Agak lima minit macam tu… aku terus bukakan baju dia. hmmmm.... dia pakai bra hitam. aku terus bukak bra dia dan lepas tu panties dia….dan terus gigit puting dia yang dah membukit lagi mengkal. Bunyi macam bayi yang sedang kehausan je. sambil tu tangan aku mengentel biji kelentit dia. pergh terangkat angkat dia. Dan memancut-mancut air mazi dia. Aku pun jilat le pantat dia kasi kering. pelik gak aku tak kering pulak pantat dia ni... makin banyak yang pancut tu ada la… so aku pun suruh dia kulum batang konek aku pulak…. nazak juga dia… nak masukkan konek aku dalam mulut dia tu. maklumla dah stim gile punya.
Aku menarik baju dia keatas.... terus aku selak sampai ke bahu..... "yangg.. I bukak baju ye....." dia tanya aku.... "nanti la.... karang abang bukakkan..... pegang baju nih....." bila terselak baju tu... aku dapat tengok body dia... pussy dia masih ditutupi panties warna hitam... tetek dia dah terkeluar.... aku perlahan-lahan terus menjilat tetek dia... perlahan-lahan aku gigit putingya dengan bibir aku ni…... sekali sekala aku gigit manja dengan gigi .... die mengerang kesedapan.... "Abangg... sedapnya abang jilat puting I tu...... please abang... jilat lagi bang......." Sebelah tangan aku meramas tetek dia.... lidah aku terus menjilat puting dia dan sebelah tangan lagi menggosok-gosok pantat dia yang masih dalam panties hitam bunga-bunga itu.. Aku bertukar menjilat puting satu lagi... sehingga puting dia betul-betul tegang dan dah merah aku kerjakan...... Akupun mula bermain dengan lidah aku ni... perlahan-lahan aku turun kepusat dia... beberapa ketika aku menjilat-jilat disekitar perut dan pusat dia... dan aku terus turun kebawah lagi... dan kali ni bibir aku terus ke atas panties dia.. Aku duduk mencangkung, dia berdiri dalam keadaan mengangkang dan aku terus perlahan-lahan mengusap pantat dia dengan bibir aku dan sesekali aku keluarkan lidah aku untuk menekan kedalam lubang pantatnya itu....
"Ahhhhh........ stimm yangg.... please yangggg... ...... please yangg i dah tak tahan nih.... " aku diam tak menjawab... bibir aku terus berlegar-legar dikawasan pantatnya itu. Bau pantat dia memang aku dah tahu sangat dan bau itu sememangnya telah sebati dengan hidung aku nih, bau yang cukup aku suka nak cium... jilat dan buat apa saja yang aku mampu....... aku terus menggosok-gosok bibir aku dibibir bawahnya itu, aku perlahan-lahan mencium dibahagian tepi pantatnya itu...... terus kepehanya, aku jilat pehanya dari atas sehingga kelutut, naik semula keatas ketepi pantatnya itu..... kemudian turun kembali kelutut..dan lidah aku berlegar-legar dibahagian lututnya itu... dan aku terus menjilat betisnya... cukup perlahan.... yang membuatkan dia semakin kuat rengekannya "mmmmmm.......eemmmmmm …ahhhhhhhhhhhh..." itu aje yang aku dengar... aku terus menjilat sehingga ke buku lali.... dan terus ke ibujari kakinya dan aku memasukkan ibujari kakinya kedalam mulut aku dan mengusik-ngusik dengan lidah aku ini.... kemudian perlahan-lahan aku naik kebetisnya..... ke lutut.... lidah aku berlegar-legar.... naik kepehanya yang putih gebu itu... sampai la bibir aku berada diatas pantiesnya itu...., bibir aku bermain-main kembali dicelah pehanya itu... sekali sekala aku keluarkan lidah aku, aku jilat ditepi-tepi pantiesnya.. dan dia terus mengeliat kegelian.... aduhhh... sedapnya bau pantat kau ini.... memberangsangkan…..
Aku terus mencium dan berlegar-legari dicelah pehanya itu.. dan turun ke peha sebelah kanan pulak.. dari atas perlahan-lahan aku mainkan lidah aku tu...... turun dan berhenti dilutut.. aku jilat-jilat di lutut. dibetisnya, aku jilat-jilat betisnya itu.... turun perlahan-lahan hingga ke buku lali.... aku gigit manja buku lali dia... dan terus keibu jari dan aku mencium ibu jari kakinya dan memasukkan kedalam mulut aku, seperti tadi... aku mainkan ibu jari kaki dia dengan lidah aku..... perlahan-lahan aku naik semula ke betis, lutut, peha. aku jilat lama sikit dibahagian peha ini... sehingga ke tepi pantatnya... ketepi pantiesnya... terus keatas pantiesnya itu, aku terus tenyehkan hidung aku ke atas pantatnya yang tembam itu....... aku dapat rasakan pantiesnya basah kerana terlalu ghairah dengan aksi-aksi yang aku lakukan tadi....
"Yang... I dah tak tahan ni... you bukak la panties I tu... then lick me there please...... please yanggg.. please... I tak boleh handle dah ni..... please yang...." dia merayu kat aku.... aku mencium bahagian tepi pehanya dan menjilat terus ke tepi pantiesnya itu... aku gigit getah panties ditepi dan perlahan-lahan aku tarik dengan mulut aku kebawah, then lidah aku perlahan-lahan ke pusat dia dan beralih ke peha sebelah lagi, terus aku gigit getah pantiesnya dan aku tarik kebawah.... kemudian aku terus kebelakang dak mencium bontotnya dan aku gigit panties di belakang dan aku tarik kebawah dengan gigi aku ni.... apabila ternampak lurah bontotnya... aku terus menjilat-jilat. dilurah itu dan dia semakin merengek kegelian...... aku terus ke depan dan menarik getah bahagian depan.. perlahan-lahan aku dapat melihat pantatnya yang tembam itu dengan bulu yang cukup halus... hampir tiada bulu langsung.... terus aku tarik kebawah dan sehingga akhirnya panties dia terus kepeha.... terus kelutut dia.... dia mengangkat sebelah kaki untuk menyenangkan aku membuka pantiesnya itu... aku terus melucutkan pantiesnya dengan tangan... kemudiannya aku letakkan ditepi katil dia ....
Dia lantas mengangkat kaki kanannya dan meletakkan diatas bahu kiri aku....jelas aku dapat lihat rekahan pada lubang pantatnya... basah... merah... merekah...... tempat yang perlu aku kerjakan malam ini.... Aku mencium sekali bibir bawah dia.. aku keluarkan lidah aku.. aku jilat perlahan-lahan... sesekali aku masukkan lidah aku kedalam lubangnya itu... aku terus benamkan bibir aku kebibir bawah itu dan aku jolok lidah aku sedalam mungkin...." Ahhhhh.... sedapnya yang... sedap yanggg... please yanggg... jilat bijik I yangg.. please yangg....... lick me there yang please yangg...." aku perlahan-lahan terus menjilat pantat dia yang memang dah basah itu.... lidah aku menjilat-jilat dari bawah sampai ke atas kemaluan dia dan aku menggunakan sebelah tangan untuk mencari bijik kelentit dia.... bila aku jumpa bijik merah itu.. aku usik-usik dengan tangan aku dulu..... "yangg.. I tak nak dengan tangan yang.... i nak lidah you jilat bijik I tu....." Apa lagi.... aku pun terus la jilat bijik kelentit dia tu... tangan kiri aku bukakan pantat dia supaya aku boleh nampak biji kelentit dia dan jilat bijik dia manakala jari tangan kanan aku terus mencari lubang dan memasukkan fucking finger aku ke dalam lubang pantat die... aku usik-usik bahagian dalam lubang dia dengan jari aku ni sambil lidah aku terus menjilat-jilat bijik kelentit dia...
Apa yang aku dengar hanyalah suara rengekan manja dia "Yesss... Yesss yanggg....... I like it yangg... lick me there yangg.. please don't stop yangg... yessss.. pleaseee yanggg. all the way yanggg... all the way...." Jari aku terus memainkan peranannya... aku robek-robek satu jari aku tu kedalam lubang pantat nya dan lidah aku semakin ganas menjilat biji kelentit dia tanpa henti-henti... tangan dia meramas-ramas rambut aku.. aku teruskan aksi aku ini untuk beberapa ketika tanpa henti-henti... dan aku tahu die memang dalam keadaan tidak sedarkan diri kerana terlalu stim dengan aksi aku ini...dan tetiba aku dengar suara "Yangg.. please yanggg I wanna cumm yangg... please yanggg please yangg.. don't stop yangg... all the wayy.. I wanna cummm... arghhhhhhhhhhhhhh YESSSSSSS ASHHHHH... arrgghhh..... I'm cummmingg...... I'm cummingg........ yees yangg... I cum yanggg....... I cummmmmm...... ahhhhhhhh..... that's great yangg.. I love yanggg..." dan aku terasa jari aku dibasahi cecair yang panas yang keluar dari kemaluan dia... dan tangannya terus meramas-ramas rambut aku, mengusap manja kepala aku..
Aku kangkangkan dia luas luas bagi konek aku masuk kat pantat dia yang dah basah lencun tu. Pantat anak dara punya la ketat. pandai betul dia mainkan peranan… memula tu kepala jer yang masuk. Aku kasi besar sikit kangkang dia. baru boleh masuk habis batang konek aku… dan aku tunjal tunjal konek aku dalam pantat dia. aku mula la dengan pergerakan biasa. Ke depan dan ke belakang seperlahan yang mungkin. dia suruh aku laju lagi. muka dia dah herot-herot tahan sakit yang bercampur sedap tu. aku rileks je... bukan apa sedap gak dapat pantat sebabnya dah lama tak pekena.
Aku pun lajukan hayunan....apalagi menjerit-jerit dia arghgghhgh…..aagghaghh…. lepas tu aku tunjal perlahan balik. lebih kurang 25 minit aku ubah position dengan dia. sekarang dia kat atas aku. dia yang henjut tangan aku memainkan biji kelentit dia lagi. Lembab betul dia henjut. aku makin stim ni…. aku terus peluk dia dan ubah keposisi asal. aku yang henjut. aku bagi betul-betul laju punya... sambil tu aku tanya "u want me to cum in or out,". dia hanya mengerang je. tetiba aku rasa krem high gila aku.... dan lastly aku tekan dalam dalam. Dan kasi pancut dalam… banyak betul stock air aku malam tu. Lama gak aku kerjakan dia kat sejam aku henjut baru pancut.
Aku ingat dah pancut tu aku boleh la pakai seluar. dia tak bagi dia kata dia haus lagi. aku pun sumbat la konek aku dalam mulut dia. dia kulum secukupnya. tangan dia meramas-ramas telur aku. best gak cam nih. Lama lama aku rasa nak pancut. apa lagi dia pun terus je hisap konek aku. terus aku tembak dalam mulut dia. penuh mulut dia dengan air mani aku... dia telan sumua. lepas tu aku tidor terus kat rumah dia. pagi besok dia cakap Abang memang best……… aku senyum je. Sekarang nih dia selalu ajak projek tapi line dah tak clear …so kita orang tak leh buat.
Tunggu sambungnya aku dan kawan aku azmi buat projek dirumah kami.

No comments:

Post a Comment