Tuesday, August 4, 2009

makan luar

Pada tahun 1995, suami saya, ketika itu tunang saya telah ditawarkan melanjutkan pelajarannya keluar negeri selama 3 tahun. Memandangkan dia akan berada agak lama dan juga bolih membawa keluarga bersama, keluarga kami mengambil kepurtusan supaya kami dinikahkan cepat kerana tidak mahu saya ikut tanpa bernikah. Salepas 2 minggu bernikah, kami pun berangkat. Saya bernasib baik kerana dapat mengambil cuti tanpa gaji selama 3 tahun itu.
Setelah berada disana beberapa bulan, saya mula merasa bosan tinggal dirumah.Suami saya pula, banyak masanya jika tidak berkuliah, akan berada diperpustakaan. Saya menghabiskan masa saya mengemas rumah, tapi olih kerana rumah apartmen satu bilik, saya bolih siapkan kerja saya dengan cepat.
Nasib saya baik kerana kebetulan saya berjiran dengan satu keluarga bernama Jack dan Jackie..Mereka mempunyai dua orang anak yang masih kecil. Jackie tidak bekerja manakala suaminya Jack bekerja sebagai jurujual dan sering keoutstation. jadi saya sering kerumahnya dan bermain dengan anak anaknya. Saya dan Jackie sangat rapat dan sering keluar bersama. Ada masanya bersama sama anaknya atau ada masanya dia hantar anaknya kebabysitter untuk beberapa jam sementara kami membeli belah dan sebagainya.Olih kerana suami kami sentiasa sibuk, jadi kami berdualah sering bersama kemana saja.
Suatu hari Jackie mengajak saya menghadiri satu jamuan hari jadi kenalannya.Kenalannya bernama Susan sangat peramah dan dia ini saorang janda kaya dengan rumah yang tersergam indah. Satelah kenyang makan dan minum, kami bercadang untuk pulang, tapi Susan meminta kami tunggu.Satelah semua orang pulang, tinggallah kami berempat. Susan dengan boyfriendnya dan saya bersama Jackie. Saya lihat mereka semua sudah hampir mabuk dengan terlalu banyak minum, kecualilah saya.
Lepas itu Susan memasang video dengan TV 25" Bila terlihat saja gambar, saya dapati ceritanya cerita seks. Saya mengajak Jackie pulang, tapi dia kata tunggulah dulu. Saya pun terpaksa duduk diam kerana saya tak pandai mahu pulang sendirian. Susan pula dengan boyfriendnya asyik berpeluk dan bercium. Naik rimas saya, tapi nak buat macam mana, saya pun terus menonton TV. Naik bernafsu juga menonton, maklumlah bukan pernah saya dapat lihat cerita begini. Dengar itu ada, tapi tak ada peluang menontonnya. Entah macam mana saya lihat Susan sudah separuh bogel dan bofriend pula dah tinggal baju saja. Lepas itu Susan terus menghisap kemaluan bofriendnya. Besar sungguh kemaluan boyfriendnya itu. Jackie pula hanya tersenyum. Gambar diTV dah tak menarik kerana didepan saya lebih dasyat lagi.
Susan dengan boyfriendnya terus hisap menghisap. Saya pula terus dibuai keseronokkan. Jackie pula terus terpaku saperti. Dengan tiba tiba, saya lihat Susan menarik tangan Jackie dan meraba tubuh Jackie. Jackie saperti hilang fikiran, ikut saja apa yang dibuat olih Susan. Satu persatu baju Jackie ditanggalkan olih Susan dan mereka terus bertelanjang. Lepas itu sementara bofriendnya menghisap tubuhnya, Susan pula menghisap tubuh Jackie.Saya pula mula gelisah ditempat duduk. Tangan saya mula mengurut badan saya yang masih berbaju,dan masuk kedalam sambil mengurut tetek saya.,satu perkara yang tak pernah saya lakukan.
Nafsu saya terus memuncak. Tak sedar saya bila boyfriend Susan datang kerana tiba tiba saya terasa kemaluan besarnya berada berdekatan mulut saya. Dia mengurut kemaluannya itu dengan senyum. Perasaan saya memberontak untuk menghisap kemaluan besar ini. Tanpa sedar dan terus membuang perasaan malu dan tidak langsung teringat suami saya, saya terus menarik kemaluannya dan masukkan dalam mulut saya. Saya rasa mahu tercekik dengan besarnya kemaluan nya, sama besar macam botol susu budak dan panjangnya lebih kurang 7 ke 8 ".Saya terus menjilat perlahan lahan.
Susan dan Jackie saya lihat sudah hanyut berdakapan berdua diatas carpet, dengan Susan menjilat kemaluan Jackie dan Jackie kemaluan Susan. Boyfriend Susan terus menarik saya bangun dan membuka baju saya satu persatu. Hilang siapa saya dan bila saya rasa kemaluan besarnya masuk dalam kemaluan saya, saya hanyut dilautan khayal.Saya benar benar hanyut. Sabentar tadi saorang isteri yang setia, terkangkang atas carpet dengan saorang yang tidak dikenali sedang menyorong tarik kemaluannya dalam kemaluan saya. Saya terus dibuai nikmat.
Pada hari itu, bukan saja saya telah disetubuhi olih lelaki lain, tapi saya telah diperkenalkan kepada permainan lesbian bersama Jackie dan Susan. Dasyat, tapi amat menyerokkan sekali.Anihnya saya tidak merasa kesal saperti mula mula itu. Saya merasa puas dan seronok.
Waktu pulang baru Jackie mengatakan pada saya dia dengan Susan memang lesbian dari dulu dan mereka sengaja mengaturkan untuk saya. Saya hanya mendiamkan diri dan ada ketikanya senyum pada Jackie. Mana taknya, seronok ada, takut pun ada,semua ada.
Esoknya, bila suami saya sudah kekampus, Jackie dan Susan datang bersama dengan boyfriendnya. Mereka datang untuk memohon maaf keatas apa yang berlaku. Saya hanya tersenyum pada mereka. Mereka agak terperanjat bila saya tanya Susan bolih tak saya pinjam boyfriendnya.
Pagi itu sekali lagi saya menyerahkan tubuh saya pada mereka dan bermula satu episod baru bagi saya.
Perkara ini berterusan sehinggalah saya dan suami saya mahu pulang keMalaysia.Banyak yang berlaku diantara itu, tapi, biarlah kalau saya ada mood

No comments:

Post a Comment