Tuesday, August 4, 2009

malam pengantin

Pintu kamar di tutup rapat, lampu dipadamkan. Muzik Kenny G memecah kesunyian bilik pada mlm pengantin yg penuh bersejarah bagi pasangan muda. Kelihatan Oja duduk dihadapan almari solek sambil menyikat rambutnya yg panjang hingga ke bahu. Pakaian tidur selembut sutera disarung Oja menambahkan lagi keanggunan tubuh badannya. Diserikan pula oleh permufe hadiah perkahwinan.. sungguh indah sekali pemandangan didalam bilik pengantin itu.Jun pula berada di sudut kamar memerhatikan sambil membayangkan betapa indahnya mahkota milik isterinya....pertama kali dia melihat dalaman seorang wanita.... Lampu tidur menyalakan cahaya hijau yg samar-samar, air-con yg dihidupkan turut serta menyemarakkan suasana yg penuh romantik. Oja menjeling ke arah Jun dgn satu senyuman yg manis, bola matanya yg berwarna cokelat hazel berkerlipan bak bintang kejora,bibirnya merah dan basah seperti cermin yg disirami air. Pipinya licin dan kelihatan lesung pipit menambah lagi ke ayuan makhluk ciptaan Tuhan.
Oja meletakkan sikat di atas meja lalu mengurut-urut lehernya yg jinjang. "Abang.....tolong Oja " dengan nada yg manja dan penuh kemesraan Oja meminta bantuan. "Leher Oja sakitlah" sambungnya lagi.Jun pergi merapati Oja dengan tangan yg terketar-ketar, sebagai lelaki dia cuba menahan rasa 'nervous' nya yg semakin menggila.Dia menyesal kerana tidak memakai seluar dalam , kerana pada saat ini kain yg dipakainya telah menampakkan 'countours' yg tersangat menyerlah, tapi apakan daya sudah tidak boleh di 'control' lagi, galah jemuran sudah pun keluar.Jun berdiri dibelakang sambil mengangkat tangannya memegang leher Oja yg sungguh lembut.
Perlahan-lahan dia mengurut leher Oja...kekadang tangannya tersasul terurut bahu .Oja hanya berdiam sambil menutup matanya.Tangan Jun semakin ligat mengurut dan mengusap leher Oja.Dengan perlahan dia menurunkan tangannya ke bahu dan terus ke dada Oja. Oja masih berdiam , dia pula memegang dan mengusap-usap lengan Jun."Abang tolong Oja buka zip baju ni?" Oja bersuara sambil meramas jari jemari Jun, Jun tidak berkata apa-apa, dia menurut saja permintaan Oja......... dalam hatinya berlonjak keriangan.
Dengan perlahan dia menurunkan zip baju Oja dan kelihatan sebahagian tubuh yg putih lagi menggebu. Buah dada Oja yang mengggunung belum ada yang menyentuhnya seperti melambai- lambai minta Jun merasmikannya. tetapi jun hanya menurunkan zip bajusahaja, dia tidak mahu kelihatan terlalu gelojoh. Jun menyedari Jari jemari Oja yang lemah gemalai itu merayap- rayap pada tubuh jun . Lalu terhenti disatu pertemuan yang terakhir..terasa betapa hebatnya tongkat jika bertemu dengan lurah dendam yang kini dibasahi air sungai yang mengalir kepunyaan Oja.
Saat ini tanpa sedari kain yg dipakainya telah pun tertanggal.Kini tibalah Saat yang dinantikan Oja selama lebih 20 tahun.. Nafas Oja semakin memuncak..Jun menyedari keinginan yang amat sangat yang digambarkan Oja. Oja mengerang " Ahhhhh!!!..Abang..Oja tak tahan ni!....Cepat la bang...". Mendengar rintihan Oja, Jun terasa seperti dilambung ombak setinggi 100 meter diatas Titanic diatas lautan hindi...Kini jari-jemari Jun telah singgah di sebuah lurah yang licin.."Ahhh!!...." Oja menjerit lembut apabila jari Abang tersayang tersentuh permata yang selama ini tersembunyi dicelah bukit kecil.....
"Abang...jangan biarkan Oja menahan keinginan ini....Oja.. Arhhh!!!..."Tongkat asli kini telah berlaga dengan permata Oja....hanya tunggu Jun menolakkan kedalam..terasa kehangatan air yang licin mengalir membasahi tongkat asli...Oja mengepit kedua kakinya kerana tidak dapat tahan lagi keinginan lurah dendam yang kini telah cukup basah laparkan sesuatu untuk disuap kedalam...
"Tit....tit..tit....tit.....tit.....tit....tit" bunyi pager memecah kesunyian malam yg penuh romantik. "Arghhhhhhhhhhhh!!!!!...siapa pulak yg kacau nie?" Jun merungut didalam hatinya. "Alaahhhh ...siapa tu banggg?" Oja kecewa yang teramat sangat. "Cepatlah bang, pergi talipon kat luar tu" Jun dengan pantas bergegas keluar ke ruang tamu untuk me'response'pagernya.
Di ruang tamu kelihatan bapak dan mertuanya yg sedang menonton TV,anak-anak sedare Oja serta pakcik-pakcik dan makcik-makcik Oja juga ada bersama. masing-masing tengah riuh berbual. Jun mendapatkan talipon di sudut ruang tamu lalu menekan nombor yg tertera di pagernya. Sedang dia menekan nombor-nombor itu, keadaan di ruang tamu yg tadinya riuh tiba-tiba senyap.
Masing-masing memandang ke arah Jun. Jun menoleh ke arah mereka kehairanan....dia cuba senyum...tapi memekkan mukanya ternampak tanda kehairanan. Dalam kehairanan yg teramat sangat itu, tiba-tiba bapa mertuanya bersuara, " Mana kain kau Jun?" "ASTAGHFIRULLAHHHHHHHH!!!!!!!!!" Jun menjerit dalam hati..............Begitulah kisahnya.....heheheheee..

No comments:

Post a Comment