Tuesday, August 4, 2009

mastura tunang ku

Ceritaku ini bermula semasa aku masih belajar di universiti di utara Semenanjung. Aku berkenalan dengan seorang gadis yang amat comel, Mastura namanya. A very sweet girl..Badannya taklah solid sangat. Tingginya pun tak seberapa, setakat bahu aku saja. But aku tak kisah semua itu...i just loved her.
Pada suatu hari kami bergaduh besar...drama hebat. Selepas pergaduhan itu, kami sama-sama berasa kesal dan cuba berbaik semula. Kami bertemu. Romantik sungguh pada malam itu di kafe...tak de orang. i peluk dia and she did the same.. entah macam mana suddenly, tanpa ku sedari aku tercium dia di mulut...itulah kali pertama pengalaman ku mencium seorang perempuan! Very nice dan menggairahkan! Apa lagi French kissle kita orang! Sejak hari itu bermulalah pelbagai ragam seks kami...
We selalu ingin kiss...then suatu hari kami masuk tandas perempuan dan bermulahlah segalanya. Then only did i find out bertapa cantik dan besarnya breast dia...putih, gebu tapi padat...her cunt was so red..i finger-fucked her... tak tertahan dia... air meleleh and she begged me to fuck her with my cock..i couldn't and i didn't..coz i loved her..but she gave one hell of a blow job... and she masturbated for me..WOW!
Sometimes we would go to hotels and sleep for the night and have a real good time... but i never fucked her... but i make sure that she reaches climax 3 or 4 times before she gives me a blow job or masturbate me.. because blow job dia memang hebat.. tak sampai 20 saat, boleh terkulai batang sebesar manapun...sehingga kini tak ada orang yang pernah kulup batang saya sehebat dia...
Tapi kami sudah tidak bersama lagi...dia berkahwin dengan orang lain dan saya pun dengan orang lain...dia masih bertakhta di hati sebagai THE BEST BLOWER OF THEM ALL....Beruntung Husband dia...

No comments:

Post a Comment