Friday, July 17, 2009

adek ku WAN

Aku ader seorang kawan pompuan. Disebabkan dia nie lebih muda maka aku panggil dia adik Wan. Aku berkawan rapan dengan adik Wan semenjak aku menolong dia dalam satu masalah problem yang dia dah tak tahu nak buat cam mana. Sejak itu aku selalu gak ajak dia keluar - pergi makan dan ronda-ronda. Tempat yang aku kerap pergi dan ltuju dengan adik Wan ialah di tepi Lapangan terbang. Kami selalu lepak dalam kereta yang sengaja aku parking di bawah pepohon yang redup. Dulu memang banyak pohon rendang tapi sekarang nie dah tak ade dah - kena tebang sebab nak besarkan jalan.
Kau orang tentu tahu apa yang kita orang bualkan bila berada dua-duaan dalam kereta kan - tentulah pasal seks. Mula-mula aku tanya adik Wan pernah tak dia tengok konek lelaki. Adik Wan kata pernah gak tengok tapi konek adik dia yang belum bersunat ajer. Aku bagi tahu adik Wan yang konek lelaki yang dah bersunat nie lebih besar, panjang dan lebih keras. Lalu aku offer dia untuk tunjukkan konek aku. Mula-mula tu dia takut campur shy-shy cat la. Aku pegang tangan adik Wan dan letakkan di celah peha aku. Bagi dia rasa berani sikit. Pas tu.. aku suruh dia gosok la… apa lagi adik aku pun bangun la… Tersentak gak adik Wan nie bila dia dapat rasakan satu benda yang keras dan berbonjol dalam seluar aku.
Konek aku lak satu hal gak…. Bila digosok dan diusap dengan manja maka makin naik minyak lah dia… membesar dan terus mengeras. Bila aku dah tak tahan aku suruh adik Wan bukakan zip celana aku dan masukkan tangan dia. Adik Wan terus mengengam dan meramas-ramas konek aku bila aje tangan dia masuk ke dalam seluar aku. Besar dan kerasnya, kata adik Wan. Aku buka mata dan tengok adik Wan. Dia senyum je. Aku mula menggesa adik Wan agar mengeluarkan konek aku dari tempat persembunyiannya. Adik Wan angguk dan mula menarik konek aku keluar.
Bila dah berada di luar, adik Wan terpaku dan membelek-belek konek aku. Habis solan ditanya pasal konek aku. Aku pun jawablah sekadar untuk merangsang nafsu dia. Dalam kepada otak aku mula memikirkan bagaimana nak suruh adik Wan kulum konek aku yang sedang membesar tu.
Sambil mengosok konek aku, aku mula memaut tengok adik Wan dan memberikan dia satu ciuman di pipi. Tak cukup dengan itu, aku mula mencium bibirnya. Aku menberi isyarat kepada adik Wan agar membuka mulut dan aku mula mengulum dan menghisap lidah adik Wan. Lama gak kami bertaut. Kemudian aku menjolok lidah aku ke dalam mulut adik Wan dan dia pula mula menyedut dan mengulum lidah aku. Pas tu aku menjilat tengok dan mengigit perlahan-lahan cuping telinga adik Wan. Aku dapat rasakan nafas adik Wan dan tak menentu. Mengeliat semacam jer… tandanyer adik Wan dah mula naik stim. Dengan menggunakan sedikit psikologi aku menyatakan yang aku cintakan adik Wan.. . sambil aku mengigit dan menjilat cuping telinganyer. Sebagai membalas tanda sayang aku padanya, aku minta agar adik Wan mengulum konek aku. Tanpa berlengah adik Wan.. tunduk dan mula menjilat dan memasukkan konek aku ke dalam mulutnya. Bila konek aku dah kena lidah adik Wan.. aku dapat rasakan satu kenikmatan dan tiada tandingannyer…jiwa aku melayang jauh. Adik Wan pulak mengulum dan menghisap perlahan-lahan, mula-mula kepada konek aku dihisapnyer… pas tu di turun ke batang…. Bila dah habis batang aku di jilatnyer.. barulah dia memasukan konek aku ke dalam mulutnyer sedikit demi sedikit. Sambil adik Wan mengulum konek aku, dalam keadaan mata ku yang terpejam menikmati keindahan dan keseronokan itu, tangan aku mula menjalar ke dalam baju adik Wan. Mencari buah dadanyer. Aku angkat colinya dan aku kuakkan ke atas. Mula-mula aku meramas buah dada kiri dan kemudian aku beralih pula ke sebelah kanan. Puntingya menegang dan keadaan buah dadanya pejal… maklumlah belum di teroka lagi. Adik Wan mengulum konek aku dan aku pula meramas-ramas buah dadanya. Ader la lebih kurang setengah jam kami menjalankan akitiviti berkenaan. Dan otak aku mula memikirkan pula bagaimana nak merasai cipap adik Wan.
Pada hari berikutnya, kalau tak silap ingatan aku pada waktu tengahari. Aku bertanya adik Wan bagaimana dengan pengalaman dia pada hari itu. Dia kata seronok dan kalau boleh nak buat lagi. Aku pun mengajak adik Wan untuk pergi ke satu bangunan. Kami naik ke tingkat 5 kerana aku rasa tingkat nie tak der orang sebab ader dewan dan bukannya pejabat. Aku naik berasingan. Adik Wan naik guna lif dan aku guna tangga. Adik Wan punya pasal, tingkat 5 pun sanggup ku daki. Sesampai saja aku di tingkat 5, aku memerhati sekeliling dan mengajak adik Wan untuk masuk ke toilet wanita. Aku menguncikan pintu depan dan terus memeluk adik Wan. Adik Wan membalas pelukan aku dan kami berkucupan untuk seketika.
Sambil mengulum lidah adik Wan, tangan aku terus meraba dan mula memasuki baju adik Wan. Tangan aku mencari buah dada adik Wan. Aku meramas perlahan-lahan buah dada adik Wan. Tangan adik Wan pula menggosok-gosok konek aku. Setelah konek aku keras dan mula mengembang, adik Wan membuka zip seluar aku dan mengeluarkan konek aku. Adik Wan meramas-ramas dan mula menarik-narik konek aku. Aku sudah jadi tak menentu dan terus menjilat dan mencium bertubi-tubi tengkuk dan seluruh pipi dan telinga adik Wan sambil meramas-ramas buah dada adik Wan. Adik Wan aku tengok kelemasan dan mula menunjukkan reaksi berahi dan ghairah. Aku menanggalkan baju yang adik Wan pakai sambil tu aku turut membantu adik Wan untuk melurutkan seluar yang aku pakai. Kini aku dan adik Wan sudah separuh bogel. Aku terus menggomoli adik Wan dan membuka coli yang membaluti buah dada adik Wan. Demi tercabut saja coli, aku merenung dan mengamati buah dada adik Wan yang masih segar dan bugar. Cantik dan menawan. Aku mula menjilat tetek dan putting adik Wan. Sambil menjilat yang kiri, tangan aku yang satu lagi meramas buah dada adik Wan yang sebelah kanan. Bila aku menjilat tetek adik wan di sebelah kanan, yang kiri menjadi mangsa ramasan aku. Setelah puas menjilat dan meramas tetek adik Wan, aku memberani diri untuk membuka seluar adik Wan. Adik Wan turut sama membantu aku untuk membuka seluarnya. Setelah aku lurutkan seluar adik Wan, aku nampak di celah peha adik wan sudah basah. Aku lalu meletakan tangan kanan di di permukaan cipap adik Wan lalu menggosok-gosok di situ. Adik Wan sudah memejamkan mata dan hengusan nafasnya menjadi semakin kuat dan mengeluarkan bunyi.
Aku menanggalkan baju yang ku pakai. Kini aku sudah berbogel sepenuhnya tapi adik Wan masih lagi memakai seluar dalam. Aku memeluk adik Wan sambil tangan adik Wan menggosok-gosok konek aku. Aku suruh adik Wan mengulum konek aku. Adik Wan duduk dan mengadap konek aku. Diramasnya konek aku dan adik Wan mula menjilat kepala konek aku hingga ke batang. Turun dan naik. Pas tu adik Wan meramas-ramas telur aku. Aku jadi semakin stim dan tak terkawal. Adik Wan memasukan konek aku ke dalam mulutnya dan mula sorong dan tarik. Aduh mah sungguh enak dan nikmat sekali.
Setelah hampir lima belas minit mengulum konek aku, abu bangunkan adik Wan dan kami berkulum lidah pula untuk seketika. Sambil berkucupan aku menurunkan seluar dalam adik Wan ke bawah. Bila sampai di lutut aku mula menurunkannya dengan menggunakan kaki aku. Dari mulut aku mula menjilat tengkuk, turun ke buah dada, ke pusat dan terus ke bahagian sulit adik Wan. Aroma yang keluar dari cipap adik Wan cukup memberahi dan menambah stim aku. Kat situ ader sedikit bulu. Cantik sungguh cipap adik Wan. Pandai dia trim bulunya. Aku memulakan aktiviti kegemaran aku iaitu menjilat cipap adik Wan. Aku duduk dan terus menjilat, menarik dan menjolok cipap adik Wan dengan lidah aku. Semakin banyak air adik Wan yang keluar. Aku mendonggak ke atas dan melihat adik Wan sudah terpejam sambil tangannyer menarik-narik rambut ku. Aku teruskan aktiviti jilatan kau.
Untuk aktiviti seterusnya aku mengajak adik Wan untuk masuk ke bilik di dalam tandas tu. Aku mendudukan adik Wan yang tengah stim dan berahi tu di atas mangkuk tandas. Adik Wan duduk dengan keadaan terkangkang. Aku mula menjilat lagi cipap adik Wan. Semakin ku jilat semakin banyak air adik Wan yang keluar. Dengan menggunakan lidah aku mula menjolok-jolok ke dalam cipap adik Wan. Adik Wan mengerang sambil menarik-narik rambut ku. Kemudian aku bangun dan mula menghalakan konek aku yang sedang keras memanjang itu tepat-tepat ke cipap adik Wan. Aku mula menekan secara perlahan-lahan. Adik Wan menolak aku kerana sakit. Aku minta adik Wan tahan dan dengan hentakan yang kuat aku menunjjah konek aku ke dalam cipap adik Wan. Tunjuhan aku yang kuat itu telah memecahkan dara adik Wan. Aku terus menolak masuk konek aku hingga sampai ke pangkalnya. Aku berhenti sekejap untuk melihat reaksi adik Wan. Semasa aku menunjah masuk tadi adik Wan memeluk aku dengan erat sekali. Apabila pelukan adik Wan sudah mulai longgar aku menarik sedikit konek aku dan memasukan semula. Aku tarik dan masuk. Semasa aku tarik, aku dapati ader lendir merah di konek aku. Setelah cipap adik Wan aku rasa sudah boleh menerima konek aku, maka aku terus melakukan proses sorong dan tarik. Dari perlahan kepadalah selaju-lajunya. Adik Wan terhenjut-henjut menurut getaran dan gegaran kemasukan konek aku. Adik Wan memenjam mata dan mengertap bibir menahan asakan aku sambil menikmati keseronokan bersetubuh. Proses sorong dan tarik aku berjalan dengan lancar dan tiba-tiba aku mendapati adik Wan memeluk aku dengan kuat. Serentak dengan itu aku dapati tubuh adik Wan mula kejang dan konek aku digrip dengan kuat sekali. Tahulah aku yang adik Wan sudah klimaks. Aku berhenti sekejap untuk memberi ruang adik Wan klimaks. Aku meneruskan sorong tarik aku dan akhirnya aku juga sudah mula sampai ke penghujungnya. Aku menarik konek aku dan serentak dengan itu terhambur keluar cecair putih dari konek aku. Terpanjut dan melekat di tubuh adik Wan yang keletihan. Adik Wan membuka mata dan satu senyuman terukir di bibir adik Wan. Kami berehat seketika kerana keletihan dan aku bersama adik Wan duduk di atas mangkuk tandas sambil berpelukan.
Selepas itu kami bangun, membasuh kemaluan masing-masing. Adik Wan mencium aku tanda puas dan aku membalas ciuman adik Wan juga kerana puas. Kami memakai kembali pakaian kami dan bercium semula untuk berpisah. Adik Wan turun ke bawah menggunakan lif dan aku menggunakan tangga.
Aktiviti kami bersetubuh dalam tandas ini berlanjutan pada keesokan hari, minggu dan bulan berikutnya. Aku dan adik Wan menikmati keseronokan persetubuhan dalam toilet. Tapi kini adik Wan sudah berkahwin. Dan aku mula mencari ganti 'adik Wan' ku itu

No comments:

Post a Comment