Friday, July 17, 2009

batangku diservis

amboi .. setim nampak..biasa laamau ka?aik??....nak kasi ker?.. tak takut ker?alaaa..kalau nak rasa apa salahnya....mau?hm....tapi i nih lain sikit.. tak per ker?lain camnanya?...bagitau sikit.. laki ker pompuan nih?in between....boleh?huh?...abih tu kalau in between nak buat apo?jilat leh...heheheheheaik?... mau jilat ker?...kalau bagi i nak laa...amboi.. penah try ker??.nak ker tak nak nih?... tak nak i nak blah jerhmmm.. testing cantek gak nih...tapi tepon i dulu kita citer dulu ok?ok..
Lepas aku bagi no tepon aku, dia tepon aku malam tu. Malam tu dia pun cerita laa...apsal yang berkenan sangat nak jilat nih. Actually dia nih memang penah isap batang tapi dah lama tak buat pasai tengah sibuk ngan keja. Tapi disebabkan kami dekat dia kata nak jumpa aku. So malam tu kami aturkan pertemuan. Dia kata nak jumpa aku kat hotel. Privacy sikit kata dia. Aku on aje pasai aku semua dia tanggung, aku lagipun bukannya ada duit sangat.
Pada hari pertemuan tu, aku mula2 terkejut gak pasai aku ingatkan bapok yang biasa saje, tapi rupanya bapok yang dah advance sikit. Maksud aku body dah jadi cam pompuan tapi yang bawah tu aku tak tahu samada dah operate ker lom. Tapi yang nyatanya dia punya tetek memang ok. dia terus ajak aku ke biliknya. Aku mula-mula takut-takut juga tapi aku buat selambe jer.
Bila saja masuk bilik dia, aku duduk atas katil dan terus aku tanya dia "so nak buat aper nih?". "U pegi la mandi dulu, I tengok U mcam letih saja, lepas mandi tu nanti segar la", katanya padaku yang memang nampak letih kerana aku tersepit dalam traffic jam tadi masa nak jumpa dia. Dia bagi aku tuala dan aku terus masuk bilik air. Tapi sebelom aku tutup pintu dia sekat dan kata dia pun nak join sekali. "Boleh tak I nak tengok?". "Hmmm.. masuk laaa... kalau nak sangat." Lepas saja masuk dia terus bukak shower pastu dia ambik sabun dan terus gosok-gosok kat badan aku. Time tu dia cuma pakai t-shirt ngan seluar pendek hitam. Maka nampaklaa tetek dia. Fuh.. power gaks. Lepas tu dia terus baring kat dalam bath tab. Dia suruh aku berdiri depan dia. Aku pun terus laa berdiri depan dia tu. Terus dia pegang batang aku nih sambil urut-urut batang aku nih. Batang mula menegang dengan lebih tinggi lagi.
Aku tengok dia mula ambil sabun dan pada masa tu aku ingat dia nak lancapkan batang aku nih guna sabun tu tapi dia hanya gunakan buih sabun itu untuk mainkan telur aku saja. Geli aku dibuatnya tapi best jugak. Lepas tu dia suruh aku rapatkan batang aku ke dadanya iaitu di celah teteknya. Bajunya telah dibuka bila masuk dalam bath tab tadi, mungkin basah sangat. Aku pun terus letak dah terus sorong tarik. Sesambil aku sorong dan tarik itu dia dia pun memainkan peranannya jua. Sesambil tu dia jilat-jilat batang aku nih. Kenikmatannya memang tak terhingga seperti menjilat batang. Kemudian dia terus tarik batang aku dan masukkannya ke dalam dalam mulutnya. Dikulumnya batangku ini. Kali nih memang nikmat sekali. Kira-kira dekat 10 mimit dia mengulum dalam berbagai posisi termasuklah aku pulak yang baring, aku rasa nak memancutkan buat kali pertama. Dia nampak aku macam nak pancut, terus saja dia halakan batang aku ke teteknya. Aku pun terus memancutkan batang aku ke arah teteknya. "Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...", keluhan pertamaku.
Lepas tu kami pun keluar dari bilik mandi. Habis satu badan aku dilapnya. Dijilatnya sekali. Lepas tu terus kami ke katil. Kali nih dia terus mengulum batangku ini sebaik sahaja kami berbaring. Kira-kira petang itu sampai 3 kali dia mengulum batang aku ini. Kira puas laa dia dapat kulum batang aku. Aku rasa best juga pasai dah lama gak aku tak melancap tapi kali ini bukannya melancap tapi ada owang yang tolong lancap dan kulum sekali. Puas rasanya

No comments:

Post a Comment